Geslaagd Najaarsconcert….

Op vrijdag 6oktober hebben we ons Najaarsconcert gezongen met leden van de Lofstem. Soliste was Sanne Mallant, met leden van het Holland Symfonie Orkest en Aarnoud de Groen o.l.v. Aldert Fuldner.

Opening Najaarsconcert CRM 6 oktober 2023

Namens de leden en het bestuur van het Christelijk Residentie Mannenkoor mag ik u vanavond van harte welkom heten in deze historische Lutherse Kerk. In ons publiek: partners, familieleden en bekenden van onze koorleden en ook de nodige mensen die met dierbare herinneringen aan het koor verbonden zijn. Fijn dat jullie er zijn.

Met ons najaarsconcert willen we u een gevarieerd programma aanbieden, dat ook in het teken staat van de presentatie van onze dubbel-cd. Van de 21 nummers die op de eerste cd staan, vindt u er elf terug in het programma van vanavond. Het eerste deel van vanavond bieden we u liederen met een voor het CRM herkenbare Christelijke inhoud, het tweede deel nummers uit diverse musicals, met daarin dierbare mijmeringen en beschouwingen over de liefde in meer algemene zin.

We vinden het heel plezierig om vanavond zo’n 25 leden van het Mannenkoor De Lofstem uit Broek op Langedijk welkom te heten. Met eenzelfde dirigent en deels eenzelfde repertoire is het een goede zaak om deze samenwerking te zoeken. Begeleiding wordt geboden door leden van het Holland Symfonie Orkest, onze vertrouwde Aarnoud de Groen op orgel en vleugel. Heel fijn dat Sanne Mallant als soliste de mannenzang opluistert en ook solo-optredens verzorgt. Alles onder leiding van Aldert Fuldner.

We gaan aan de slag en graag wens ik u een luisterrijke concertavond toe.

Voorzitter Cor Hoek

Afsluitende woorden van Voorzitter Cor Hoek:

Beste mensen,

Van harte hoop en wens ik namens de uitvoerenden dat u er van heeft genoten

We ontvangen u straks graag achter in de kerk voor een drankje om ook nog mogelijkheden voor contact te leggen. Daar zijn dan ook de cd’s voorradig en we hopen vanavond een flinke slag te slaan bij de verkoop!

We gaan vanaf komende woensdag op de repetities hard aan de slag voor het Kerstconcert dat op vrijdagavond 22 december hier weer in de Lutherse Kerk zal plaatsvinden. Noteert u de datum: 22 december.

Komende woensdag trekt het koor de regio in en worden met name mannen in het Westland uitgenodigd om bij de openbare repetitie te komen in de Noorderkerk in ’s-Gravenzande. We maken het u dan wat makkelijker onder het motto “het CRM komt naar u toe”. Daarna gaan we de woensdagen weer naar de Bergkerk, aanvang 19.45 uur. Laat die uitnodiging niet liggen, zou ik zo zeggen en kom meezingen. Met het volgende concert zien we u graag terug in de zaal of op het podium!

Dank aan de koster en zijn vrijwilligers

Mannen van het CRM en van De Lofstem: We stonden er weer en geweldig dat we weer een fraai concert hebben verzorgd..

Een extra schouderklop voor Sanne Mallant en Aarnout de Groen, de leden van het Holland Symfonie Orkest, alles onder leiding van onze dirigent Aldert Fuldner.

Namens bestuur en leden dank ik u voor uw aanwezigheid en wens u allen wel thuis en tot ziens.

Aanbevolen nieuwsberichten