CRM logo

mag zich scharen onder de betere mannenkoren van ons land met een hoge stemkwaliteit, dat garant staat voor vele presentatievormen. De vele medewerkingen en concerten, zie onze concertagenda, leveren het bewijs dat het koor veel gevraagd en graag gehoord wordt. In tal van grote concertzalen, kathedralen en monumentale kerken heeft het mannenkoor reeds geconcerteerd. Een overzicht van onze rijke historie vindt u onder CRM-geschiedenis.

Het CRM heeft een breed kerkmuziekrepertoire en beheerst niet alleen een uitgebreide opera- en operettecollectie maar ook vele andere klassieke en populaire werken. Het koor treedt met meer dan honderd zangers op. Sinds 1 maart 2010 berust de muzikale leiding bij dirigent Aldert Fuldner. Vanaf 1997 is organist Aarnoud de Groen de vaste begeleider. Tal van solisten en orkesten – zowel symfonie als harmonie – zijn door de jaren heen goede bekenden van het CRM geworden.